ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A oldal üzemeltetőjének adatai:

Cégnév: Clientfactory Kft.

Székhely címe: 2724 Újlengyel Határ utca 12.

Cégjegyzékszám: 13-09-193823

Adószám: 23495139-2-13

Bankszámlaszám: Unicredit Bank 10918001-00000081-78570059

Telefonszám: 06/30 620-56-50

E-mail cím: penzugy@ugyfelgyar.hu

  1. BEVEZETÉS

Az onbizalomedzo.hu-n leadott rendelések során minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiaknak ÁSZF). Kérjük vásárlása előtt figyelmesen olvassa el, és kizárólag akkor legyen vásárlója oldalunknak, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve is! Az onbizalomedzo.hu történő könyvrendelések igénybevételéhez köteles ezen ÁSZF elfogadása, enélküli a vásárlás nem lehetséges.

Jelen Általános Szerződési Feltételek nyelve a magyar, és nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

  1. MEGRENDELÉS

Az onbizalomedzo.hu-n előzetes regisztráció nélkül lehetséges az online vásárlás. A rendeléshez csak a legszükségeseb adatokat kötelező megadnia a Vásárlónak. A megrendelés végén van lehetősége a Vásárlónak kiválasztani a fizetési módot utánvét/előre fizet, illetve a szállítás módját. Ezek az adatok a elengedhetetlenek a kézbesítéshez, ezek nélkül a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagot.

A megrendelés során továbbá elfogadja, hogy hírlevél formájában értesítést küldjünk legújabb akcióinkról, személyre szabott ajánlatainkról. A hírlevélről és a hozzá köthető szabályozásokról bővebben az „Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat” részben olvashat.

A megrendeléshez szükséges adatok:

  • Teljes név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Szállítási cím
  • Számlázási cím
  • Külföldi megrendelés esetén a cél ország
  • Adószám (amennyiben cégként vásárol)

Továbbá a rendelés végén a fizetési és kiszállítási mód kiválasztása.

Általános Szerződési Feltételek, valamint az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elfogadása

  1. A VÁSÁRLÁS MENETE

3.1 A megrendelő űrlap kitöltése a szükséges adatokkal, szállítás mód választása, fizetési mód kiválasztása, továbbá az ÁSZF elfogadása.

3.2. KUPONKÓDOK, KEDVEZMÉNYEK FELHASZNÁLÁSA

Esetleges akciók során kuponokat küldünk ki vásárlóinknak, vagy különböző promócióink során is hozzájuthatnak. A kuponok meghatározott kedvezményt biztosítanak a Megrendelés végösszegéből. Egy db kupon csak egyszer használható fel, egyszeri kedvezményt biztosít a kupon lejárati idején belül felhasználva. A kedvezmény kuponok semmilyen kötelezettséggel nem járnak, tulajdonosuk szabadon dönthet a felhasználásukról a megadott feltételek mellett. A kupon készpénzre nem váltható, másra át nem ruházható valamint részletekben való érvényesítése sem lehetséges.

A kuponkódot még a rendelés véglegesítése előtt szükséges megadni a Kuponkód rovatban.

Ha végzett minden szükséges információ megadásával a Megrendelem gomb megnyomásával véglegesítheti a rendelését.

3.3. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK MEGADÁSA

A megrendelt könyveket a következő módon kaphatja készhez:

Házhozszállítás Complexpressz futárszolgálattal a csomag feladástól számított 3-5 munkanapon belül, 1500 Ft-ért, előreutalás esetén 1280 Ft-ért.

Külföldi rendelés esetén az oldalon feltüntetett árak érvényesek.

A rendelés során választhatja ki a fizetés módját is. Jelenleg három fizetési mód közül lehet választani:

  • Utánvétel, készpénz.
  • Fizetés online bankkártyával.
  • Közvetlen banki átutalás.

Banki átutalás esetén kérjük, minden esetben várja meg a díjbekérőt, és annak számára hivatkozzon az utalás során. A termékek kézbesítése csak az utalás megérkezése után történik.

Az online bankkártyás fizetés OTP Símple fizetési oldalon keresztül történik, egy zárt rendszeren belül. Ez a fizetési módozat kényelmes, biztonságos, egyszerű és azonnal kiegyenlíti a vásárlás összegét.

A megbízott futárainknál készpénzes utánvétel lehetséges.

3.4. A VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE, ELKÜLDÉSE

Minden szükséges adat megadása után a „Megrendelés” gombbal indíthatja el a tényleges vásárlási folyamatot. A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséget vállal! Teljesítés/kifizetés hiányában nem áll módunkban kézbesíteni/átadni a megrendelt könyvet!

Amennyiben rendelésének véglegesítése és elküldése után hibát észlel a kitöltött adatokban, kérjük, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot a „Kapcsolat” menüpont alatt megadott elérhetőségeken, telefonon vagy emailben! Ebben az esetben a hibás adatokkal beérkező rendelését töröljük, majd új rendelést indíthat duplikáció veszélye nélkül.

A rendelések feldolgozása munkanapokon (H-P) munkaidőben (9:00-17:00) folyamatosan történik, de legkésőbb 48 órán belül minden rendelést visszaigazolásra kerül. Előfordulhat, hogy egyes e-mail szolgáltatók érzékeny rendszere a SPAM (levélszemét) mappába helyezi automatikusan a visszaigazoló üzenetünket. Amennyiben 48 órán belül mégsem érkezne meg a rendelés visszaigazolása, úgy kérjük, vegye fel a kapcsolatot e-mailben a kapcsolat menüpont alatt található kapcsolat felvevő segítségével!

3.5. EGYÉB INFORMÁCIÓK A VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATBAN

Felhívjuk figyelmét, hogy a vásárlás után közvetlen kapott értesítő elektronikus levél még nem számít a megrendelés elfogadásának, tényleges visszaigazolásának! A rendeléseket munkatársunk feldolgozás és rögzítés után igazolja vissza, melyben szerepel egy rövidebb tájékoztató a szállítással kapcsolatban, illetve a kiállított számla/díjbekérő.

Az oldalon található termékárak forintban értendők, a mindenkori ÁFA értékével növelt bruttó árak, valamint a szállítási költségeket nem tartalmazzák. Csomagolási díjat nem számolunk fel.

Az onbizalomedzo.hu üzemeltetője minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a Megrendelésnél megjelenő adatok (termék képek, termékek ára, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, azonban a feltüntetett adatok hibátlanságát garantálni nem tudja. Amennyiben az üzemeltető a termék oldalon bármely információt hibásan tüntet fel, a Vásárló elállhat a hibás adatokkal közölt termék megrendelésétől, azonban az üzemeltető egyéb követelés, kártérítési igény kielégítésére nem kötelezhető.

Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az onbizalomedzo.hu bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.

  1. A CSOMAG ÁTVÉTELE

Futárszolgálattól:

A kézbesítés házhoz szállítással, futárszolgálatunkkal alapesetben 8:00 és 17:00 óra között történik. A futárszolgálatot végző megbízott cég a szállítás napján SMS fog küldeni a megadott telefonszámra.

A csomagot az alábbi linken tudja nyomon követni/ellenőrizni az SMS-ben kapott küldeményazonosítóval. https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes

A csomag átvételekor minden esetben győződjön meg a csomag sérülésmentességéről! Amennyiben úgy ítéli meg, hogy a szállítás során rongálás, csomagsérülés következett be, azt fényképezze le és mindenképpen jelezze a futárszolgálatnak/ügyfélszolgálatunknak! Ilyen esetekben kérje a futárszolgálatot, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a további kivizsgálás érdekében. Érdemes a csomagsérült dobozokat még a futár jelenlétében/ügyfélszolgálaton kinyitni, és meggyőződni, hogy maga a termék sértetlen. Amennyiben sérült terméket kapott készhez, úgy módjában áll elállni a vásárlástól vagy kicserélést kérnie. A szállítás során történt károkért a futárszolgálat a felelős, Önt nem terheli semmilyen költség ezzel kapcsolatban.

A szállítással és a termékekkel kapcsolatos panaszkezelésekről a 7.-es pontban olvashat bővebben.

  1. TERMÉKSZAVATOSSÁG, KELLÉKSZAVATOSSÁG, HIBÁS TELJESÍTÉS

A onbizaloedzo.hu szavatossági és jótállási felelősségére az irányadó jogszabályok vonatkoznak.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az KELLÉKSZAVATOSSÁG pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. ELÁLLÁS

Az elállás feltételeit a szerződő felek között a 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. Az elállási jog a rendelés leadásától megilleti a Vásárlót. Az elállási jog azt jelenti, hogy a Vásárló a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül bármikor, indoklás nélkül kérheti a termék visszavételét pénzvisszatérítés ellenében. Az erről szóló szándéknyilatkozatot a Vásárló határidőn belül köteles megküldeni postai elérhetőségünkre a Clientfactory Kft. 1037 Budapest Bécsi út 321. címre, vagy elektronikus úton a penzugy@ugyfelgyar.hu e-mail címre.

Ha élni kíván az elállás jogával, valamint az erről szóló szándéknyilatkozatát megküldte számunkra, akkor haladéktalanul, de legkésőbb a nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az áru összegét, a megrendeléskor felszámított szállítási költséget, nem áll módunkba visszatéríteni, továbbá a könyv visszaküldése is a vásárlót terheli. Alapértelmezett esetben a Vásárló beleegyezése esetén a pénzvisszafizetés banki átutalással történik, hacsak máshogy nem rendelkezik a Vásárló, és ezt az elállási nyilatkozatban jelezte felénk. Amennyiben nem kapunk külön felhatalmazást, úgy a vásárlás módjával azonosan térítjük vissza a vételárat. Ebből kifolyólag a Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A kiszállítási és visszaszállítási, ill. az elállásból eredő minden költségeket a megrendelőnek kell viselnie.

Felhívjuk figyelmét, hogy a terméket csak akkor vásároljuk vissza az elállási jogban gyakoroltak szerint, ha az árut a terméket eredeti, sértetlen állapotban visszajutatta címünkre utánvét (portó) nélkül saját költségén. Az üzemeltető kizárólag új állapotú (sérülésmentes) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni.

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZATMINTA

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: *

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére .

Átvétel időpontja: *

A megrendelő(k) neve:

A megrendelők(k) címe:

A megrendelők) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

  1. PANASZKEZELÉS, ÜGYFÉLKEZELÉS

A rendelés során észlelt gondjaival, esetleges panaszaival kérjük, forduljon bizalommal hozzánk a Kapcsolat menüpont alatt látható elérhetőségeken, vagy keressen minket a +36 30 650-5650-es telefonszámon!

A leggyakrabban előforduló esetek és a kezelésükkel kapcsolatos fontos információk:

Hibás a termék, ép csomagoláson belül sérült termék.

Kérjük fotózza le a terméket, és a hibákról készült képeket juttassa el ügyfélszolgálati címünkre a nevével és a számla másolatával együtt! Ha egyértelműen megállapítható, hogy a sérülés a szállítás közben keletkezett, akkor kicseréljük a terméket és egyéb költség nélkül újra kiszállítjuk.

Nem az a termék érkezett meg, amit rendelt, vagy hiányoznak egyes termékek a csomagból.

A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, hol lehetett a probléma (rendszerhiba, gyártói hiba, futárszolgálat hibája stb.) és felvesszük Önnel telefonon a kapcsolatot. A termék(ek)et térítésmentesen kicseréljük.

Hibás adatot adott meg a rendelés elküldésekor vagy időközben megváltozott a szállítási cím/e-mail/telefon stb.

Kérjük, lehetőség szerint azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, és tájékoztasson minket a pontos problémáról, megváltozott adatokról!

Amennyiben panaszának kezelésével nem ért egyet, úgy jogorvoslatért az alábbi hivatalos szervekhez is fordulhat:

FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG

Az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnik.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

A fővárosi és megyei kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi oldalon találhatóak: http://www.kormanyhivatal.hu/hu

BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

A békéltető testületi eljárás megindítása

Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Felhívjuk figyelmét, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a fogyasztó kérelmére indul.

A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. c) – ha a fogyasztó az illetékességet az Fgytv. 20. § (3) bekezdésére kívánja alapítani – a 20. § (1) és (2) bekezdése szerint illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről,
  6. f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  7. g) a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK ELÉRHETŐSÉGE

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

 

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM

Jelen szerződés során bármely félnek lehetősége van véleményeltérésével, panaszával az Online Vitarendezési Platformhoz fordulni.

Ez a platform az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU számú, a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelete alapján jött létre annak érdekében, hogy az online kereskedelemben résztvevő felek az esetlegesen felmerülő jogvitáikat gyorsan és hatékonyan rendezhessék függetlenül attól, hogy az ügy rendezésében például a távolság meggátolná őket. Az ezen a felületen keresztül indított ügyekben Magyarországon élő vagy működő résztvevő esetében a vitarendező testület a Békéltető Testület. Az Online Vitarendezési Platform az alábbi linkre kattintva érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

A honlapot az Európai Bizottság működteti, az oldalon egy regisztrációt követően kezdeményezhetnek ügyrendezést azok a vásárlók, akik úgy ítélik meg, hogy problémájukat a kereskedő nem rendezte megfelelően. Az Online Vitarendezési Platformhoz a kereskedő is fordulhat, amennyiben jogvitába keveredik a vásárlóval, és vitás ügyüket nem tudják rendezni.

  1. FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

Az onbizaloedzo.hu üzemeltetője semmilyen módon nem felelős az olyan káreseményekkel kapcsolatban, melyeknek irányítására és befolyásolására az oldal üzemeltetője nem tud hatást gyakorolni, nem a saját irányítása alatt áll. Például:

Bármilyen működési zavar, mely az internetes hálózatban történik, és ezért sikertelen a vásárlás/megrendelés.

Kommunikációs készülékek, eszközök és hardverek hibájából fakadó zavarok.

Az onbizaloemedzo.hu üzemeltetője és a vásárló közötti harmadik felek munkájában bekövetkező hibák, zavarok, káresemények. (Például futárszolgálati hiba, postai levél eltűnése stb.)

Harmadik, természetes személyek által elkövetett sérelmek, csalások.

A Vásárló mindenkor köteles pontos és valós adatokat szerepeltetni a megrendelése során. Amennyiben az Üzemeltető tudomására jut, hogy a megadott adatok nem valósak, a Vásárló ezen adatok alapján nem elérhető, akkor az Üzemeltető jogosult a megrendelés törlésére. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben cégünk a hatályos magyar törvényekbe és jogszabályokba ütköző viselkedést tapasztal az általunk üzemeltett online felületeken, úgy a szabálytalanul viselkedő felhasználót állampolgári kötelességünknek eleget téve bepereljük. Továbbá érvénytelenítjük megrendelését/vásárlását, mely döntésünk ellen fellebbezés lehetősége nincs.

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK, INFORMÁCIÓK

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) számú Korm. rendelete és az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

JOGSZABÁLYI HÁTTÉR

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztók és vállalkozás közötti szerződések

évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről

évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker-törvény)

4/2009. -I. 30.- NFGM-SZMM együttes rendelet a termék eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól

évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotörvény)

évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről

évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról

évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

151-2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

évi CXIX. törvény a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről

  1. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról